Saturday, March 5, 2016

ကိုယ္စားလွယ္ အေျချပဳ Mobile Banking စနစ္စတင္ အသံုးျပဳႏိုင္ေတာ့မည္

 ၆-၃-၂၀၁၆

ျမန္မာ့ေရွ႕ေဆာင္ဘဏ္ (MAB)သည္ ၎တုိ႔၏ ကိုယ္စားလွယ္ အေျချပဳ Mobile Banking ကို မတ္ ၁၅ ရက္တြင္ စတင္အသံုးျပဳ ႏိုင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ ေၾကညာခဲ့သည္။

''တျခားဘဏ္က Mobile Banking ေတြနဲ႔ ကြာတာက ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ ကိုယ္စားလွယ္ေတြကို အေျချပဳတာ ကြာတယ္။ ေနာက္ၿပီး ဝန္ေဆာင္ခ ေစ်းသက္သာတာ ကြာမယ္။ Mobile Banking စာရင္းထဲကေငြကို ATM စက္ထဲကေန ထုတ္ယူလို႔ ရတာကြာမယ္'' ဟု မန္ေနးဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ ဦးဝင္းမင္းခိုင္က ေျပာသည္။


လက္ရွိတြင္ MAB ဘဏ္သည္ ကိုယ္စားလွယ္ေပါင္း ၅ဝဝ ႏွင့္အတူ Mobile Banking ဝန္ေဆာင္မႈကို စတင္ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး ေငြလႊဲေျပာင္းမႈ ဝန္ေဆာင္ခမ်ားကို ေငြက်ပ္ ၁ဝဝ မွ ၅ဝဝ အတြင္း သတ္မွတ္ထားသည္။ MAB ၏ Mobile Banking ဝန္ေဆာင္မႈသည္ ဘဏ္ရွိ လက္ရွိ စာရင္း၊ ေငြစုစာရင္းမ်ားႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ႏိုင္သည့္ အျပင္ ၎တုိ႔၏ ATM စက္မ်ား၌ ေငြေၾကးျပန္လည္ ထုတ္ယူႏိုင္ျခင္း၊ ဘဏ္စာရင္းႏွင့္ Mobile Banking စာရင္း မရွိေသာ သူမ်ားထံသို႔လည္း ေငြေၾကး လႊဲေျပာင္းႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

MAB ၏ Mobile Banking ဝန္ေဆာင္မႈသည္ အင္တာနက္ စနစ္ကို အေျခခံျခင္း မဟုတ္ဘဲ SMS စနစ္ကို အေျခခံ ထားျခင္းျဖစ္ၿပီး Keypad ဖုန္းမ်ားမွ စတင္၍ Smart ဖုန္းမ်ားအထိ အသံုးျပဳႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။ လံုၿခံဳမႈ စနစ္ကိုလည္း ႏွစ္ဆင့္တည္ေဆာက္ ထားသျဖင့္ နည္းပညာပိုင္း ဆိုင္ရာအေနျဖင့္ အာမခံႏိုင္ မည္ ျဖစ္သည္။

လက္ရွိတြင္ MAB ဘဏ္၏ Super ကိုယ္စားလွယ္ ႏွစ္ဖြဲ႕ျဖစ္သည့္ MDG Mobile ႏွင့္ Adept တို႔မွ Mobile Banking ဝန္ေဆာင္မႈအတြက္ ေငြသြင္း၊ ေငြထုတ္ ျပဳ လုပ္ေပးႏိုင္မည့္ ကိုယ္စားလွယ္ မ်ားကို လိုက္လံ ခ်ိတ္ဆက္လ်က္ ရွိၿပီး လာမည့္ သံုးႏွစ္အတြင္း ကိုယ္စားလွယ္ေပါင္း ၁ဝဝဝဝ အထိ ရွိလာမည္ဟု ခန္႔မွန္းထားသည္။

“MAB Mobile Banking ကို ဖုန္းမ်ဳိးစံု၊ ဆင္းကတ္မ်ဳိးစံု တို႔နဲ႔ အသံုးျပဳလို႔ ရပါတယ္။

Keypad ဖုန္းျဖစ္ျဖစ္၊ Smart ဖုန္းျဖစ္ျဖစ္ အသံုးျပဳလို႔ရၿပီး Micro SIM တိ႔ု Nano SIM တို႔လုိ SIM Card အသစ္ေတြနဲ႔လည္း သံုးလို႔ရပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ MAB Mobile Banking ဟာ အသံုးျပဳသူေတြ အတြက္ လြယ္ကူၿပီး လက္ေတြ႕ အသံုးဝင္ေအာင္ ဖန္တီးထားတာ ျဖစ္ပါတယ္'' ဟု ျမန္မာ့ ေရွ႕ေဆာင္ ဘဏ္၏ Mobile Banking ဝန္ေဆာင္မႈ အဖြဲ႕မွ အႀကီးအကဲျဖစ္သူ Mr.Wong Hok Siong ကေျပာသည္။
MAB Mobile Banking ၏ မိုဘုိင္းလ္ Application မ်ားကို ျမန္မာ၊ အဂၤလိပ္ႏွင့္ တ႐ုတ္ ဘာသာစကား သံုးမ်ဳိးျဖင့္ ဖတ္႐ႈအသံုုးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေပးထားကာ မိုဘိုင္းလ္ ဝန္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္း၏ အေထြေထြ ေမးျမန္း မႈႏွင့္ Customerservice ဝန္ေဆာင္မႈ အတြက္ 24/ 7 Call Center ကိုလည္း ျမန္မာ့ ေရွ႕ေဆာင္ဘဏ္မွ ဖြင့္လွစ္ေပးထားသည္။

MAB Mobile Banking အသံုးျပဳသူ မ်ားသည္ ေငြေပးေခ်မႈမ်ား အေနျဖင့္ ေစ်းဝယ္ စင္တာမ်ား၊ စတိုးဆိုင္မ်ား၊ ခရီးသြား ကုမၸဏီမ်ား၊ အြန္လိုင္း ေစ်းဝယ္မႈမ်ား၊ ႐ုပ္ရွင္ လက္မွတ္မ်ားႏွင့္ ႐ံုးဌာနမ်ား သို႔ ေငြေပးေခ်မႈမ်ား အစရွိသည္ တို႔ကို လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။

ထပ္မံ၍ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္သည့္ ဝန္ေဆာင္မႈ တစ္ခုမွာလည္း ေနျပည္ေတာ္၊ ရန္ကုန္ႏွင့္ မႏၲေလး စသည့္ ၿမိဳ႕ႀကီးမ်ား၌ ႐ံုးဌာနမ်ားသို႔ သြားစရာမလိုဘဲ မီတာခမ်ားကို ေပးေဆာင္ႏိုင္သည့္ အစီအစဥ္ကိုလည္း MAB Mobile Banking စနစ္သုံးစြဲကာ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ရန္ ေဆာင္ရြက္ ထားေၾကာင္း သိရသည္။

No comments:

Post a Comment